I try to be gooood


Var iskolan hela dagen :) känner mej lite stolt..
men var rätt kul ändå, på vägen till skolan skratta jag så jag grät över någe konstigt på radion så de piggade upp en del, att se få veta att Elin brukar vara påskharen gjorde allt ännu bättre :D guld flickor.


var och handlade på vägen hem förut, så nu finns de något att äta hemma. passade dessutom på att baka marknads nougat, så nu har jag något att tugga på :D  ska göra en satts till ikväll om jag orkar.
ska dessutom skriva de lilla sista på min depression och skriva ut den ikväll :)



men mamma ringde precis så ska tydligen med henne till marieberg. gör inte mej så mycket :) kan ju bli trevligt de med , bara jag får köra så :D hahha.


nu blir de att damsuga av här inne lite snabbt sen iväg :)





8 dagar till jul,
70 dagar tills 18,
1 ½  år tills man tar studenten
och massa dagar av ensamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0