ensamma måndagar


måndag igen efter en något lugn helg endå.
Igår var de dans uppvisningar i Allehallen i hallsberg hela dagen. gick bra och jag är nöjd :)

idag strejkade jag och stannade hemma. orkade inte med att ta mej till skolan..
sjuktrött på skiten och massa annat.
Har städat, fixat, diskat och tvättat. nu på eftermiddagen har jag dessutom pluggat lite på psykologi provet inför i morgon, men bryr mej inte specielt och orkar inte heller direkt ta in de så de kommer gå åt helvete men får väl försöka förklara mej för min lärare..

sitter och kolla:10 orsaker att hata dig, inge fel på den alls. den är snart slut så blir väl att kolla igenom allt tråkigt inför morgondagen igen då... bläää !




jag har beslutsångest !!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0