En vanlig söndag, trodde ja ...



vaknade i morse och tog de allmänt lugnt. blev sen en lång dusch, en väldigt lång dusch. skönt och behövligt :)
har sedan varit duktig och plockat och fixat hemma :P
var duktigt och har plockat ur alla sängkläder dessutom och lite sånt.
mamma envisades till och med om att få hänga ut allt på en liten halv stabil sak på baksidan  för att vädra ordentligt.

Skulle ha städat en del , men vart lite lat nu på slutet och har istället mest suttit vid datorn och kollat på tvn. inte helt fel de heller...

däremot börjar jag bli orolig för min sömn. för nyss upptäckte min far att allt hade blåst omkull på baksidan och mitt täcke och alla kuddarna låg och simmade i vatten... kul xD min mamma vill slänga allt och hur fan hade hon tänkt att jags ka sova i natt ? bra fråga....

saksamma, ska kolla klart på heartbreak hotel sen blir de sängen. för ska komma upp rätt tidigt i morgon också, för att träffa min syster yster på stationen kl 09:30. hon ska med hit en sväng :D kul !


men ska försöka fixa lite till innan de blir att sova, så måste fixa sängen också xD






mina kuddar på tork :O dom var plaskblöta...


mitt täcke mår för tillfället inte specielt bra.... bara rinner vatten från honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0