det går åt helt fel håll...



blev upp i morse och stressa runt för att senare åka bil till skola..
när vi kom dit fick jag panikångest över att åka iväg, äcklig känsla. men bara sån panik.
så följde med johanna upp till toaletterna och hon mådde så illa så hon spydde, stackare flicka.  när vi sen kom ner igen så hade bussen redan kommit och åkt i gen, så jag och johanna tog och åkte hem istället...

har bara tagit de lugnt, nyss tryckt i mej lite mat och sitter och kollar på våra bästa år. wiiie :) men de slutar snart...

när de är slut ska jag sätta mej och renskriva klart resten av min fördjupning och sen ska jag fixa lite annat (:



jag avskyr mej själv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0