December



och i dag är det den 1 december,  inte alls långt kvar till jul, 3 veckor kvar till jullovet och klart att de ska vara mycket i skolan dom sista veckorna. men de är ju alltid något att se framemot :)
Blev bara en lektion i dag som bestod av redovisning på byrsta och sen sov jag och johanna resten av tiden xD wiiie.

nu har jag vart hemma i några timmar och bara tagit de lugnt, små sovit och ätit. skulle egentligen ha behövt plugga en anning men har verkligen varit så lång i från taggad man kan komma. så de skjuter jag upp till i morgon xD

Sitter och kollar Eva och Adam för fult ,men ska snart ta och laga något att äta för att senare ta mig iväg och träna. ska bli riktigt skönt faktiskt för måste nog fan ta och röra på mig xD känner mej bara allmänt äcklig annars...









Who can say when the roads meet,
That love might be ,in your heart?
and who can say when the day sleeps,
and the night keeps all your heart?
Night keeps all your heart.....

Who can say if your love groves,
As your heart chose, only time?
And who can say where the road goes
Where the day flows, only time?

who knows ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0