9/12

provet gick väl helt åt helvete.. har inte haft kraft och ork till de så de är klart de inte gick bra. får väl skylla mej själv där men ändå... får väl prata lite med min lärare där sen.

annars har dagen varit okej om man räknar bort min sista lektion, läraren måste gå på något och dessutom vara super stressad :/ vad fan felet på henne är vet jag inte. men virrig och konstig är hon. ändar sig hela tiden och jag tycker bara itne om henne.
hon gör mej grymt sur och arg i alla fall..


har fixat lite plugg efter de att jag kom hem. så är väl inte jätte stressad längre men finns fortfarande mycket att göra. inte kul någon stans ! sen har jag säkert glömt något som är jätte viktigt :O

jag pallar inte skolan längre, den får mej inte att bli gladare direkt.
men har några guld korn i skolan i alla fall :) tur de !



nu ska jag kolla klart på DH, sen blir de sängen för att orka med en hel dag i skolan i morgon..
Puss


you means a lot to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0