22 dagar eller 29 dagar

blev en rätt kort dag idag ändå (: fick sluta runt 1 men kom ändå inte hem förren med 10 över 2 bussen xD men då var elin med och gjorde allt bättre :D
vi har tagit de riktigt lugnt, druckigt kaffe, honungsvatte, ätit massa nyttigt gott och bara haft de bra :)

sen stack hon hem och sen dess har jag suttit här och pluggat och letat fakta samtidigt som jag varit lite halv social fram och tillbaka xD  går framåt i alla fall :D känns kanon ! men de är då inte lätt xD skulle kanske valt ett roligare och lättare ämne ? men ändå tycker jag de är rätt kul för de är otroligt intressant!


sovmorgon till halv 11 i morgon för min del :D känns inte helt fel ! men blir ändå en tidig kväll för min del för har sovit ur uselt i natt... äckel nätter !!!!


nu blir de ett sista ryck sen bums i säng med mej ! :)



Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0