10 dagar kvar till jul



Idag är de tredje advent och vi har fortfarande inte fått fram några tomtar eller sånt. bara några stjärnor och sånt. trevligt trevligt. 
idag har jag pluggat mer eller mindre hela dagen. eller ja, renskrivit och fixat till min depression. nästan skrivit klart allt. men orkar inte mer i kväll så blir att ta resten i morgon.


i morgon är de helklass med byrsta och jag tror vi skulle till hjälmargården på avslutnings grej :O är inte sugen alls på att hänga med egentligen men de är väl bara ta på sig varmt och packa ner stövlar som vårar lilla lärare har sagt åt oss att göra. hoppas de bara inte blir för "kul". haha xD



mamma kom nyss in med en mugg med nån glögg som hon hade köpt här om veckan som hon tyckte var extra god :) och hon hade inte fel ! ska iväg efter en macka eller någe också snart för är lite små sugen på att få något i mej. sen blir de nog sängen för min del. :)



ska fixa lite när jag kommer från skolan i morgon också.. hoppas de blir bra i alla fall (:









remember how I used to be





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0